Bağlantı sorunlarını gidermek, sorunları oluşturabilecek çok fazla neden olduğundan aslında zorlayıcı bir görev olabilir. Öncelikle aşağıdaki adımları deneyin:
- Bildirim alanındaki ağ simgesini sağ tıklatıp ardından Internet Bağlantısını Tanıla'yı tıklatarak Ağ Tanılama'yı açın.
- Tüm kabloların takılı olduğundan emin olun (örneğin, modeminizin doğrudan veya yönlendirici üzerinden çalışan bir telefon girişine takılı olduğundan emin olun).
- Bilgisayarınızda kablosuz ağ bağdaştırıcısı varsa, Windows bilgisayarınızın kapsama alanındaki kablosuz ağları otomatik olarak bulur. Windows'un algıladığı kablosuz ağların bir listesini görmek için, Başlat düğmesini ve ardından Bağlan'ı tıklatın. Windows bilgisayarınızın kapsama alanında bulunduğunu düşündüğünüz bir ağı algılamazsa, Yardım ve Destek sayfasını açarak "Kablosuz ağları bulma ile ilgili sorunları giderme" konusuna bakın.
- Sorun yeni yazılım yükledikten sonra başladıysa, bağlantı ayarlarınızın değiştirilip değiştirilmediğini denetleyin.
- Başlat düğmesi , Denetim Masası, Ağ ve Internet, Ağ ve Paylaşım Merkezi ve ardından Ağ bağlantılarını yönet'i tıklatarak Ağ Bağlantıları'nı açın.
- Bağlantıyı sağ tıklatıp Özellikler'i tıklatın. Yönetici parolası veya onay istenirse, parolayı yazın veya onay verin.
-
- Yönlendiricinizi denetleyin. Windows Vista'daki yeni ağ özelliklerinden dolayı, daha eski bazı ağ yönlendiricileri Windows Vista ile tam uyumlu değildir ve soruna neden olabilir.
0 yorum:
Yorum Gönder