4 Mayıs 2011 Çarşamba

BLOG YAZARAK PARA KAZANMAK

Merhabalar bir blogdur aldı gidiyor blog yazmak zevk işi bence zevksiz bir insan yapamaz diye düşünüyorum ha ben blogcumuyum hayır ama kendimi öyle hissetmek istiyorum.

Ne zamandır yazıyorum 1.5 ay civarıdır yazmaya başladığım, herkez gibi araştırdım bende nerde yazabilirim diye önce blogspotu buldum 2 yazı yazdım şans bu ya  mahkeme kararı ile kapatıldı, herşeyde bir hayır vardır elbet bir domain ve hosting alarak bu işi yapmayı düşündüm ama sonra blogcu com a rastladım ücretsiz bu hizmeti sağlıyor e bizde dahi olalalım dedim .

Hoş sayfanın en üstünü kaplayan reklamıda olmasa iyiydi.
Blogcu comda gezerken neye rastladım bundan 5 yıl önce yine bir heves 3 yazı yazmıştım sonrada hevesim kaçmış olmalı bırakdım neyse o eski yazdığım bloga bakdım resmen google ye gömülmüş kimseler ziyaret etmemiş.Demekki bu blog işi bir fidan gibi  sulamak lazım devamlı ki büyüsün.

Şimdi gelelim bu yazdığım blogun akibetine, 1 aydır yazıyorum özgün içerik özgün içerik onuda yazmaya başladım ortalama bir iki günde bir yazı yazarım ama istatisliklerimi hiç  beğenmiyorum ama şuna inanıyorum yükselişe geçicem:)

Yazmaya başladığımda yine bir heves blog makalelerini okuyorum blog yazarak adsense reklamlarından para kazanabilirsiniz şu bu yazarak adamın iştahını kapardıp duruyorlar.

Doğruyu yazanlar var tabiki ama benim blogumu günde 5000 kişi ziyaret edicekde 500 kişisi google reklamlarıma tıklıyacakda tıkı 0.10 kuruşdan bunun toplamı günlük 50 tl olucak da ve bu 50 tl ayda 1500 tl para yapıcakda :) zor iş bunlar zor,ama yokmu bu kadar kazananlar vardır elbet neden olmasın ama bu işde en azından 3 5 senelik olmaları lazım bir çok konuda veya bir çok kelimede google de en üst sıralarda olmaları gerekki bu 5000 kişi bloglarını ziyaret etsin.Yoksa hiç işleri yok bu 5000 kişi arıyacakda googlede 20 .ci sayfada benim blogumu bulacak da tıklayacak:)

Yani yazmak iyi hoş güzel ama bu işden para kazanmak sabır işi gerçekden ha ne olur günde veya iki günde bir sen yazını yaz, blogunu sulanması gereken bir çiçek gibi düşün, hem yazarak kendin rahatlarsın, ha ne olur sen blogunu yazsanda zaman geçicek yazmasanda , bir sene sonra dönüp arkana baktığında iyi bir şey yapmış olduğunu görebilirsin.

Bu yazımla tekrar blogspotdayım blogcu com da iyiydi ama reklamları bunalttı beni ilk site açılırken tam ekran reklam bunaltıyor gerçekden,ben hoşlanmadım farklı kişilerin hoşlanacağını düşünmüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

En Çok Okunan Haberler

Google Arama